پزشکان متخصص را از کلینیک فردا بخواهید
کرج - طالقانی جنوبی
طبقه فوقانی بانک سرمایه
پشتیبانی 24/7
02632753000
شنبه تا پنجشنبه: 9.00 - 21.00
مشاوره دندانپزشکی در کلینیک دندانپزشکی فردا در کرج

مشاوره رایگان دندانپزشکی در کرج

امروزه نیاز به سلامت دهان و دندان یک امر ضروری محسوب می‌شود. سلامت جسمی از یک سو و زیبایی ظاهری از سوی دیگر سبب شده‌اند تا افراد نیاز مراجعه به دندانپزشک را کاملاً احساس ‌نمایند. سلامت جسمی و حفظ ظاهری زیبا تنها با مشاوره‌های دوره‌ای دندانپزشکی صورت می‌گیرد. در فرایند مشاوره دندانپزشکی، اطلاعات لازم در خصوص ترمیم و بازسازی دندان‌ها به شما ارائه می‌گردند. از طرفی اطلاع از هزینه درمان گاهی برای بیمار از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر شما نیاز به خدمات دندانپزشکی دارید، فرایند مشاوره دندانپزشکی به شما کمک می‌کند تا علاوه ‌بر به‌دست آوردن اطلاعات لازم از دندان آسیب دیده‌ خود از هزینه‌های درمان نیز مطلع شوید.

اگر شما طالب زیبایی بخشیدن به دندان‌های خود نیز باشید، می‌توانید در خصوص تمام فعالیت‌های زیبایی دندانپزشکی اعم از ارتودنسی، ایمپلنت، کامپوزیت و غیره مشاوره دریافت نمایید. در کلینیک‌ دندانپزشکی فردا در کرج، خدمات مشاوره دندانپزشکی رایگان ارائه می‌شوند.

مشاوره رایگان دندانپزشکی کرج

منظور از مشاوره دندانپزشکی چیست؟

مراقبت و رسیدگی به دندان‌ها باید در برنامه روزانه شما گنجانده شود تا سلامت کلی بدنتان تضمین گردد. رعایت بهداشت دهان و دندان به‌طور مستقیم بر شخصیت و سلامت روحی و جسمی شما تأثیر می‌گذارد. سلامت دهان و دندان شما و ظاهر زیبای دندان‌هایتان در برقراری روابط اجتماعی شما مؤثر خواهد بود. مسلماً شما با دهانی بد بود یا دندان‌هایی نامرتب یا افتاده نمی‌توانید ارتباط درست و عمیقی با مخاطب خود برقرار کنید.

شما اغلب مشکلات ظاهری دندان‌هایتان را تشخیص می‌دهید اما ممکن است از پوسیدگی‌ها و عفونت‌های دندانی باخبر نباشید، بنابراین نیاز به مشاوره دندانپزشکی خواهید داشت. پوسیدگی دندان و درد ناشی از آن یکی از دلایل مهم مراجعه به دندانپزشک محسوب می‌شود.

گاهی اوقات ممکن است به هر دلیلی دندان‌های شما زیبایی خود را از دست بدهند. طی یک حادثه دندانتان بشکند یا پوسیدگی بیش از حد و عدم رسیدگی به آن، دندانپزشک را مجبور به کشیدن دندانتان کند. یا حتی ممکن است از ابتدا دندان‌های شما نامنظم رشد کرده باشند، به هر دلیلی امکان دارد لبخند شما دیگر جذاب نباشد. برای بازگرداندن زیبایی به دندان‌هایتان نیز شما به مشاوره دندانپزشکی نیاز خواهید داشت.

تمام این موارد شما را به دریافت یک مشاوره دندانپزشکی ترغیب می‌نماید. مهم است که شما به کدام کلینیک یا دندانپزشک مراجعه می‌کنید. مهارت و اخلاق دندانپزشک و آرامش محیط دندانپزشکی حس خوبی از مراجعه برای شما به همراه خواهد داشت. یک دندانپزشک خوب و یک کلینیک معتبر به شما در دریافت مناسب‌ترین و بهترین خدمات آرامش لازم را می‌دهد. در کلینیک فردا، دندانپزشکان باتجربه و حرفه‌ای بهترین خدمات مشاوره‌ دندانپزشکی را به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار خواهند داد.

دندانپزشکان ماهر کلینیک دندانپزشکی فردا، بعد از شنیدن شرح حال و دیدن عکس رادیولوژی دندان، اطلاعاتی در زمینه مشکل دندانتان، مراحل درمان و هزینه آن در اختیار شما قرار می‌دهند.

مشاوره دندانپزشکی شامل چه مواردی است؟

مشاوره دندانپزشکی شامل چه مواردی است؟

طی فرایند مشاوره دندانپزشکی، دندانپزشک از شما می‌خواهد تا اطلاعات لازم را در خصوص مشکلتان بیان کنید. با توجه به نوع درمان و نیاز شما به خدمات درمانی، ارائه خدمات مشاوره‌ای متفاوت خواهد بود. در ادامه به انواع خدمات مشاوره‌ای دندانپزشکی اعم از زیبایی و ترمیمی که در کلینیک فردا ارائه می‌گردند به صورت تخصصی‌تر می‌پردازیم.

بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان

اغلب افراد به دنبال روش‌های نوین زیبایی هستند، زیرا مرتب بودن و سفید بودن دندان‌ها در زیبایی چهره بسیار مهم خواهد بود. برای رسیدن به این زیبایی راه‌های زیادی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به زیبایی دست پیدا ‌کنید. روش بلیچینگ دندان یکی از همین روش‌های درمانی بوده که در بین تمام روش‌ها زیبایی طرفداران خاص خود را دارا است. شما اگر دندان‌های مرتب و سالمی داشته باشید روش بلیچینگ دندان برای شما بسیار ایده‌آل به حساب می‌آید.

در فرایند مشاوره رایگان بلیچینگ دندان، دندانپزشک شما را از روند درمانی به این روش آگاه می‎‌نماید. روش بلیچینگ دندان، یک روش تخصصی برای سفید کردن دندان‌ها است. اگر شما هم از زردی دندان‌هایتان ناراحت هستید و روش‌های خانگی و زدن مسواک مشکل شما را حل نکرده‌اند، حتماً این روش را امتحان کنید. اگر روش‌های قدیمی و خانگی تأثیری در سفیدی رنگ دندان‌ها داشته باشند، این تأثیر موقتی بوده و به زودی از بین خواهند رفت.

شما با بلیچینگ دندان به یک لبخند درخشان و جذاب دست پیدا خواهید کرد. در این شیوه درمانی تمام لکه‌ها و رنگ‌های غیرطبیعی از دندان شما پاک می‌شوند. دندانپزشکان در کلینیک دندانپزشکی فردا، با کمک مواد شیمیایی با غلظت بالا و در مدت زمان کوتاهی با این روش دندان‌های شما را سفید و درخشان می‌کنند. طی یک مشاوره رایگان در کلینیک دندانپزشکی فردا، اطلاعاتی نظیر میزان تغییر رنگ، انواع روش‌های بلیچینگ، تأثیر بلیچ روی ایمپلنت، روکش و دندان‌های پر شده به‌دست می‌آورید.

پس فرصت را از دست ندهید و همین امروز برای لبخندی زیبا و جذاب و گرفتن مشاوره رایگان بلیچینگ از کلینیک فردا اقدام فرمایید.  

مشاوره رایگان دندانپزشکی کرج برای کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان

از دیگر روش‌های ترمیمی و زیبایی دندان، کامپوزیت دندان است. در این روش که دندانپزشک با کمک تخصص و هنر خود، دندان‌هایی زیبا و مرتب به شما هدیه می‌دهد، داشتن چهره زیبا دیگر یک آرزوی نیست. اگر از فرم و رنگ  دندان‌هایتان ناراضی هستید یا دندان‌های میخی شکلی در دهان دارید، روش کامپوزیت بهترین راه برای اصلاح فرم دندان‌های شما خواهد بود. همچنین اگر دندان‌های شما نامنظم بوده، مسلماً از خنده خود راضی نیستید، کامپوزیت می‌تواند این مشکل شما را نیز برطرف می‌نماید.

در ضمن اگر سفیدی که روش بلیچینگ به دندان‌های شما بخشیده برایتان کافی نیست می‌توانید از دندانپزشک بخواهید تا از روش کامپوزیت برای سفیدی دندانتان استفاده نماید. در مشاوره رایگان کامپوزیت دندان که در کلینیک فردا ارائه می‌شود، دندانپزشک توضیحی در خصوص این روش برای شما بیان می‌کند. همچنین از شما در خصوص میزان سفیدی دلخواه‌تان برای دندان‌های خود نیز خواهد پرسید. در نهایت دندانپزشک انواع کامپوزیت‌ها را برای شما شرح داده و طبق درخواستتان به شما خدمات را ارائه می‌دهد.

پس برای به‌دست آوردن دندان‌هایی ردیف، درخشان و خوش‌فرم همین حالا با مشاورین ما در کلینیک تماس گرفته و با تعیین وقت اقدام به درمان نمایید.

لمینت دندان

لمینت دندان

از دیگر روش‌های پرطرفدار برای خدمات ترمیمی و زیبایی دندان، روش لمینت دندان است. افراد زیادی برای اصلاح لبخندشان از این شیوه درمانی استفاده می‌کنند. اگر خواهان دندان‌هایی زیبا و در عین حال محکم هستید این شیوه برای شما بسیار مفید خواهد بود. اگر در بین دندان‌های خود، دندانی لب پریده، شکسته، ترک خورده، کوتاه یا کج دارید، روش لمینت بهترین شیوه درمانی برای شما محسوب می‌گردد. در ضمن اگر تغییر رنگ زیادی برای دندان‌های خود می‌خواهید، روش لمینت می‌تواند نیاز شما را برطرف نماید.

با مراجعه به کلینیک فردا، دندانپزشکان شما را از روند درمان و مهم‌ترین کاربردهای لمینت آگاه می‌کنند. پس برای رفع عیوب دندانی خود مراجعه به متخصصین را در اولویت قرار دهید تا از خدمات حرفه‌ای کادر دندانپزشکی برخوردار شوید.

تخصص ها

تخصص های کلینیک فردا

ما اصل پزشکی خانوادگی را معرفی کرده ایم ، به این معنی که پزشک خانواده اکثر درخواست های پزشکی را بر عهده خواهد داشت ، با متخصصانی که فقط در صورت لزوم درگیر آن هستند.

جراحی لثه

آلوئولوپلاستی

ارتودنسی دندان

جراحی فک و صورت

بلیچینگ دندان

کامپوزیت دندان

ایمپلنت دندان

اصلاح طرح لبخند

دندانپزشکی اطفال

پروتز دندان

error: Alert: Content is protected !!